ASOS BİRİMİ
1- Başhekimlikte kullanılan yazılımın (ASOS) tüm bileşenlerinin koordinasyonunu yapmak.
2- Yeni bir istasyon açılması durumunda Bakanlık ile
iletişime geçer ve istasyonun Yazılıma (ASOS) tanımlanmasını sağlamak.
3- Yazılımda (ASOS’ta )yeni ekip tanımlamalarını yapmak.
4- Aselsan ve Armakom tarafından ASOS’tan tanımlanan
ekiplerin tanımlanmasını sağlamak.
5- Teknik nedenlerden dolayı istasyon onayı görünmeyen
fakat Aselsan/Armakomda kapalı olan vakalar için çözüm yolu üretmek.
6- Dış kurum ve dış ekip tanımlamalarını yapmak.
7- Dış kurum ve B tipi istasyonların kullanıcı
takiplerini yapmak. Kurumla ilgisi kesilen personelin kullanıcılarını iptal
eder. Yeni bildirilen personeller için kullanıcı tanımlaması yapmak.
8- İnsan kaynakları tarafından kuruma başlayışı yapılan
personel için yetki tanımlaması yapmak.
9- ASOS kullanımında yaşanan sorunlara çözüm bulur. İl
bünyesinde çözülemeyen problemler için Bakanlık yetkililerine bilgi vermek.
10- Yazılım (ASOS ) kullanıcı eğitimlerini vermek.
11- Yazılım da (ASOS) karşılaşılabilecek sorunlar
öneriler için Bakanlık Merkez Teşkilatıyla iletişime geçmek.
12- Yazılımın (ASOS) 7 gün 24 saat il’de sorunsuz
çalışmasını sağlamak, mevcut problemleri tespit eder ve yetkililere iletmek.