ARAÇ TEKNİK DESTEK BİRİMİ
22 Eylül 2022

ARAÇ TEKNİK DESTEK BİRİMİ
1- Araçların zorunlu trafik sigortalarını takip ederek poliçelerin günün de hazır olmasını sağlamak.
2- Araçların kasko sigortalarını takip ederek poliçelerin günün de hazır olmasını sağlamak.
3- Araçların fenni muayenelerini takip ederek, yasal süre içinde; avans çekip fenni muayene harcının ilgili kişilere( muayene günü nöbetçi olan sürücü veya ekip yada istasyon sorumlusu) ulaşmasını,muayene bitiminde evrakların asıllarının  eksiksiz bir şekilde Başhekimliğe iletilerek araç dosyalarına konulup ASOS'a işlenmesini yapmak.
4- Başhekimlikte bulunan (yedek,onarım bekleyen vs.)Araçların Fenni Muayenelerini  yaptırarak  evrakları dosyalayıp ASOS girişlerini yapmak.

5- Bakım-onarıma giden araçların proformalarını servislerden alarak ASOS'a işlemek.         

6- Bakım-onarıma giden araçların anlık olarak faal-gayrıfaal girişlerini yapmak.                    

7- Araç değişimlerinde yedek ambulans formunu eksiksiz bir şekilde düzenleyerek değişim yapan ekibin sürücüsüne ve aracı teslim eden kişiye aracı kontrol ettirdikten sonra iki nüsha olarak imzalatarak, değişen araçların ASOS durumlarını güncellemek.             

8- Düzenlenen ihtiyaç listelerini, lüzum müzekkeresi düzenleyerek satın alma birimine iletmek.
9-EK-C Ambulans Uygunluk Belgesi Takibi süreleri dolan Ambulansların eksikliklerinin giderilerek TSE'den uygunluk belgesini tamamlayarak ambulansın aktifliğini sağlamak. 
10- Bakanlık tarafından yeni araç tahsis edildiğinde araçların trafik tescil ve fenni muayene işlemlerini tamamlamak.
11-Teknik destek biriminde yeterli personel olmaması halinde bakım-onarım esnasında araçların İlgili servislere götürülüp getirilmesi için sürücülük yapmak.
12-Akaryakıt ihalesi tamamlandığında Satın Alma Birimi ile irtibata geçerek araç listesinin eksiksiz girilmesi ve taşıt tanıma çiplerinin araçlara takılması sırasındaki tüm yazışma ve prosedürü takip etmek.
13-Teknik Destek ve Lojistik Biriminin tüm evrak,yazışma ve  işlemlerini takip etmek.                                                                                  

14- Rutin çalışma hali dışında Başhekimlik ,Personel ve Destek Hizmetleri veya Sağlık İşleri Başkanlığı tarafından verilen  işleri yapmak.
15-Araçların rutin bakımlarını takip etmek.
16-  Bakımların zamanında yapılması için servis randevularını alarak araçların randevuya zamanında gitmesini sağlamak.

17-Rutin bakım  dışında gelişen arıza veya kaza hallerinde arızalı-kazalı aracın yerine yedek araç vererek , arızalı-kazalı aracın anlaşmalı servise intikaliyle vakit kaybetmeden onarımın başlamasını sağlamak.
18-Bakım-onarımı yapılan aracın tahsis edilmiş olan ekibe verilerek yedek aracın Teknik Destek ve Lojistik Birimine dönüşünü sağlamak.
19- 7/24 ASHİ, KKM, Başhekimlik veya bakım-onarım servislerinden gelen taleplere yanıt vermek bunun için telefona sürekli cevap verebilir halde olmak.
20- Mesai dışında  gelişen arıza,kaza, yolda kalma durumlarında da Teknik Destek ve Lojistik Birimi personeliyle haberleşerek araç değişimini vakit kaybetmeksizin yapmak, yolda kalan aracın kurtarma,servise götürme gibi ihtiyaçlarını karşılamak.
21-Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.