ARAÇ TEKNİK DESTEK BİRİMİ
1- Araçların zorunlu trafik sigortalarını takip ederek
poliçelerin günün de hazır olmasını sağlamak.
2-
Araçların kasko sigortalarını takip ederek poliçelerin günün de hazır olmasını
sağlamak.
3- Araçların fenni muayenelerini takip ederek, yasal
süre içinde; avans çekip fenni muayene harcının ilgili kişilere( muayene günü
nöbetçi olan sürücü veya ekip yada istasyon sorumlusu) ulaşmasını,muayene
bitiminde evrakların asıllarının
eksiksiz bir şekilde Başhekimliğe iletilerek araç dosyalarına konulup
ASOS'a işlenmesini yapmak.
4-
Başhekimlikte bulunan (yedek,onarım bekleyen vs.)Araçların Fenni
Muayenelerini yaptırarak evrakları dosyalayıp ASOS girişlerini yapmak.
5- Bakım-onarıma giden araçların proformalarını
servislerden alarak ASOS'a işlemek.
6- Bakım-onarıma giden araçların anlık olarak
faal-gayrıfaal girişlerini yapmak.
7- Araç değişimlerinde yedek ambulans formunu eksiksiz
bir şekilde düzenleyerek değişim yapan ekibin sürücüsüne ve aracı teslim eden
kişiye aracı kontrol ettirdikten sonra iki nüsha olarak imzalatarak, değişen
araçların ASOS durumlarını güncellemek.
8- Düzenlenen ihtiyaç listelerini, lüzum müzekkeresi
düzenleyerek satın alma birimine iletmek.
9-EK-C Ambulans Uygunluk Belgesi Takibi süreleri dolan Ambulansların eksikliklerinin giderilerek TSE'den uygunluk belgesini tamamlayarak ambulansın aktifliğini sağlamak.
10- Bakanlık
tarafından yeni araç tahsis edildiğinde araçların trafik tescil ve fenni
muayene işlemlerini tamamlamak.
11-Teknik
destek biriminde yeterli personel olmaması halinde bakım-onarım esnasında
araçların İlgili servislere götürülüp getirilmesi için sürücülük yapmak.
12-Akaryakıt ihalesi tamamlandığında Satın Alma Birimi
ile irtibata geçerek araç listesinin eksiksiz girilmesi ve taşıt tanıma
çiplerinin araçlara takılması sırasındaki tüm yazışma ve prosedürü takip
etmek.
13-Teknik Destek ve Lojistik Biriminin tüm evrak,yazışma ve işlemlerini takip etmek.
14- Rutin çalışma hali dışında Başhekimlik ,Personel ve
Destek Hizmetleri veya Sağlık İşleri Başkanlığı tarafından verilen işleri yapmak.
15-Araçların
rutin bakımlarını takip etmek.
16- Bakımların zamanında yapılması için servis
randevularını alarak araçların randevuya zamanında gitmesini sağlamak.
17-Rutin bakım
dışında gelişen arıza veya kaza hallerinde arızalı-kazalı aracın yerine
yedek araç vererek , arızalı-kazalı aracın anlaşmalı servise intikaliyle vakit
kaybetmeden onarımın başlamasını sağlamak.
18-Bakım-onarımı yapılan aracın tahsis edilmiş olan ekibe verilerek
yedek aracın Teknik Destek ve Lojistik Birimine dönüşünü sağlamak.
19- 7/24 ASHİ, KKM, Başhekimlik veya bakım-onarım
servislerinden gelen taleplere yanıt vermek bunun için telefona sürekli cevap
verebilir halde olmak.
20- Mesai dışında
gelişen arıza,kaza, yolda kalma durumlarında da Teknik Destek ve
Lojistik Birimi personeliyle haberleşerek araç değişimini vakit kaybetmeksizin
yapmak, yolda kalan aracın kurtarma,servise götürme gibi ihtiyaçlarını
karşılamak.
21-Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.