PERSONEL ÖZLÜK BİRİMİ
1- Personelin izin ve hastalık raporlarıyla ilgili
işlemlerini yürütüp gerekli kayıtları yapmak.
2- Personelin kayıtlarını güncelleyerek (dijital
ortamda ve özlük dosyalarında) ilgili birimlere bakanlığa bildirimlerini
yapmak, bilgilerin doğruluk ve uyumunu izlemek.
3- Başhekimliğe gelen ve giden yazıları ilgili
birimlere havale yapmak.
4- Başhekimlik, komuta kontrol merkezi ve istasyonlara
başlayan personellerin ayrılış/başlayış işlerini yapmak.
5- Tüm personelin bilgilerinin (telefon, adres, yıllık
izin vb.) güncel olmasını sağlamak.
6- Personelin şahsi dosyaları ve personelle ilgili
arşiv kayıtlarını tutmak.
7- Döner sermaye için personellerin rapor, yıllık izin,
ücretsiz izin, takibinin yapılmasını sağlamak Merkezde bulunan tüm 112
personelinin özlük dosyalarının düzenlemek ve takibini yapmak.
8- Personellerin ay sonunda ÇKYS' den çalışma gün
sayılarını bildirmek.
9- 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonlarında ay
içerisinde ambulans sürücülüğü yapmış sağlık
personellerinin listesini oluşturarak Ek Ödeme Çalışma Gün Bildirim
Formlarıyla birlikte Müdürlük Maaş Birimine bildirmek.
10-
Başhekimlik, Komuta Kontrol Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetlileri
İstasyonlarında görev yapan idari
personel hariç diğer personellere İl İçi- İl Dışı hasta nakillerinde
görevlendirilmeleri amacıyla Olur alınmasını sağlamak.
11-
Kurumiçi-kurumdışı geçici görevli personellerin ilgili Makam Oluru için
personel birimine yazı yazmak.
12-
Başhekimliğe fiziksel olarak gelen her
türlü evrakı gelen evrak defterine kaydetme ve başhekimin onayı ile ilgili bölüme
ulaşmasını sağlama, görevi ile ilgili gizlilik ilkesine bağlı kalmak.
13-
Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.