PERSONEL ÖZLÜK BİRİMİ
16 Eylül 2022

PERSONEL ÖZLÜK BİRİMİ
1- Personelin izin ve hastalık raporlarıyla ilgili işlemlerini yürütüp gerekli kayıtları yapmak.

2- Personelin kayıtlarını güncelleyerek (dijital ortamda ve özlük dosyalarında) ilgili birimlere bakanlığa bildirimlerini yapmak, bilgilerin doğruluk ve uyumunu izlemek.

3- Başhekimliğe gelen ve giden yazıları ilgili birimlere havale yapmak.

4- Başhekimlik, komuta kontrol merkezi ve istasyonlara başlayan personellerin ayrılış/başlayış işlerini yapmak.

5- Tüm personelin bilgilerinin (telefon, adres, yıllık izin vb.) güncel olmasını sağlamak.

6- Personelin şahsi dosyaları ve personelle ilgili arşiv kayıtlarını tutmak.

7- Döner sermaye için personellerin rapor, yıllık izin, ücretsiz izin, takibinin yapılmasını sağlamak Merkezde bulunan tüm 112 personelinin özlük dosyalarının düzenlemek ve takibini yapmak.

8- Personellerin ay sonunda ÇKYS' den çalışma gün sayılarını bildirmek.

9- 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonlarında ay içerisinde ambulans sürücülüğü yapmış sağlık  personellerinin listesini oluşturarak Ek Ödeme Çalışma Gün Bildirim Formlarıyla birlikte Müdürlük Maaş Birimine bildirmek.
10- Başhekimlik, Komuta Kontrol Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetlileri İstasyonlarında  görev yapan idari personel hariç diğer personellere İl İçi- İl Dışı hasta nakillerinde görevlendirilmeleri amacıyla Olur alınmasını sağlamak.
11- Kurumiçi-kurumdışı geçici görevli personellerin ilgili Makam Oluru için personel birimine yazı yazmak.
12- Başhekimliğe fiziksel olarak  gelen her türlü evrakı gelen evrak defterine kaydetme ve başhekimin onayı ile ilgili bölüme ulaşmasını sağlama, görevi ile ilgili gizlilik ilkesine bağlı kalmak.
13- Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.