PERSONEL NÖBET BİRİMİ
1- İl
Ambulans Servisi Başhekimliğine bağlı birimlerde görevli bütün personelin
geçici görev ve diğer özlük haklarıyla ilgili il içinde yapılması gereken
hizmetlerini yürütmek ve bunları ilgili yazılıma işlemek.
2- Personelin birimlerdeki dağılımlarına ait
kayıtlarını tutarak kadro standartları çerçevesinde personelin kadro ve unvan
niteliklerine göre istihdamlarını düzenlemek, hizmetin aksamamasını sağlayacak
şekilde dengeli dağılımını sağlamak.
3- İstasyon sorumluları tarafından talep edilen nöbet
iptalleri ve diğer mesai girişlerini takip eder ve uygun olanları onaylaması
için başhekime bilgi vermek.
4- Başhekimlik, komuta kontrol merkezi ve
istasyonlarının nöbet listelerini zamanında doğru ve eksiksiz olarak
hazırlamasını sağlar ve başhekime hazır olduğunda bilgi verir, yazılım programı
üzerinden düzenli takibi ve seyrini sağlamak.
5- Merkez ve ilçelere ait ASH istasyon sorumlusu
tarafından hazırlanan nöbet listelerinin kontrol etmek. nöbet değişikliği
takibi ve onayının yapılmasını sağlamak.
6- 24 saat süreli diğer istasyonlara görevlendirmeleri
ilave nöbet girişinden yapmak.
7- İstasyon sorumlularının nöbet listelerini takip eden
ayın ilk iş gününde puantaja çevirmesini sağlamak.
8- Kurumiçi-kurumdışı geçici görevli personellerinin
takibini yapmak.
9- Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yerine
getirmek.